Denko listopadowe :)

hejka:)

Na szybko denko listopadowe :)
 Standardowo z opóźnieniem, ze względu na brak czasu :)


Jama ustna

Płyn do jamy ustnej Colgate Plax 
cool mint
pojemnośc : 500 ml 
cena: ok 16 zł

Bardzo dobry płyn :) Odświeża, nie wysusza jamy ustnej ,nie gryzie.
Polecam :)


Pasta do zębów Colgate MaxWhithe Shine 
pojemność : 125 ml 
cena : ok 6 zł

Sprawdza się ,więc często wracam do nich tylko zmieniam rodzaje. 

Delikatny żel do higieny intymnej Venus 
pojemnośc : 500 ml
cena : ok 7 zł


Wydajny,ale bardzo przeszkadzał mi zapach ogórka bardzo., bez szału,ale nie uczulał.

Nawilżający tonik Lirene z kwasem hialuronowym
pojemność: 200 ml 
cena: ok 12 zł


Bardzo przyjemny tonik ,ma co robić ,oczyszcza,nie uczula,ale już mi się znudził .Pora na zmianę.

Dezodorant Scholl Fresh step 
pojemność : 150 ml
cena: ok 16 zł



Tak jak już kiedyś wspominałam, ja nie mam problemów z potliwościa stóp ,ale przyjaciółka bardzo poleca :) Skuteczny bardzo.

Mydło do rąk Linda oliwkowe :
pojemność : 500 ml
cena : ok 3 zł

W sam raz do rąk , nie mam zastrzeżeń.

Dezodorant w kulce adidas fresh
cool& care
pojemność:50 ml
cena : ok 12 zł


Po raz kolejny w denku,gdyż sprawdza się cały czas.

Pozdrawiam i niebawem odwiedzę też Wasze blogi ,bo mam małe zaległości spowodowane brakiem czasu :) Niebawem denko grudniowe :)

Komentarze

  1. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po adidasie w kulce miałam takie odparzenia, ze skutecznie mnie do siebie zniechęcił :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Colgate bardzo lubię i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów, aczkolwiek żel Venus miałam w innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pasta Colgate zrobiła mi strasznie nadwrażliwe zęby, zanim doszłam do tego używałam długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego toniku z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię prezentowany tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pasty Colgate i trzymam się ich od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kwiatki w tle bloga! :)
    Nie używałam żadnego z produktów. Raczej nic szczególnie nie przykuło mojej uwagi, choć są to kosmetyki potrzebne, codziennie używane. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  10. troche sie zagubilam ktory post jest najnowszy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*