Hejka :)



                                                         Czas Start !!! :)

Wypadało by coś napisać na wstępie :) a więc zaczynam swoją mini "karierę" na blogu. Ahh te początki są zawsze najtrudniejsze. Postanowiłam stworzyć stronkę kosmetyczną wg mojej osoby :) Nie wiem co z tego wyjdzie, ale spróbujemy.

Kilka słów o mnie... hmmm... :D 
Pochodzę z Torunia, mieszkam aktualnie od ponad 2 lat w Gdańsku :)
Moją obsesją jest właśnie wszystko co związane z kosmetyką, wizażem, pielęgnacją ciała, twarzy, włosów, dłoni , stóp... i tak mogłabym wymieniać w nieskończoność :) 

Co z mojej zabawy wyniknie czas pokaże :) Na chwilę obecną witam wszystkich bardzooo serdecznie i zapraszam do mojego świata :) 

Komentarze

  1. W takim razie witam kolezanke;) i zapraszam do siebie:)
    Poki co nic nie dodaje ale za dwa tygodnie ruszam pelna para;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i baw się dobrze przy blogowaniu.

    ps. tylko wyłącz weryfikację obrazkową pod postami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*