Masło pomarańczowe Ziaja

                                        Masło do ciała pomarańczowe Ziaja. 

Uwielbiam to masełko jak również kosmetyki Ziaji. Cenię ten produkt za przepiękny zapach, aż chciało by się zjeść to masełko, gdyż ma bardzo intenstwny zapach  pomarańczy, który utrzymuje się długo na skórze,zapobiega wysuszaniu naskórka ( co prawda nie mam suchej skóry , tylko normalną, ale ten zapach jest tak obłędny ,że nie mogę się oprzeć :) . Wybieram go szczególnie zimą, bo kojarzy mi się z latem, poprawia nastrój . Na opakowaniu bodajże jest też działanie antycellulitowe ( do tego podchodzę z przymrużeniem oka, bo jeśli chodzi o działanie antycellulitowe skłonna jestem do kosmetków, które naprawdę są do tego przystosowane ). Plusem jest również opakowanie , wydajne i wiem ,że zużywam kosmetyk do końca, bo z doświadczenia wiem ,że po rozcięciu opakowań po balsamach , kremach do rąk zostaje jeszcze dużo na sciankach produktu ;p

Posumuwując seria pomarańczowa  jak dla mnie  jest fantastyczna. Co prawda nie wypróbowałam jeszcze peelingu do ciała z tej serii i oliwki antycellulitowej - ale wszystko przede mną :D

Komentarze