Mini zakupy :)

                               
                             Malutkie zakupy... nie ważne jak małe dają zawsze radość ;)


Korektor pod oczy Revlon colorstay 02 light pale
w promocji ok. 30zł

Od dawna się na niego czaiłam,zobaczymy jak się sprawdzi na moje cienie pod oczami. Cały czas jestem w poszukiwaniu dobrego korektora kryjącego moje mega cienie pod oczami.

Pomadka ochronna SOS Eveline ok 6 zł
 spf 20 o zapachu truskaweczki

Maseczka do twarzy Efektima peel-off
cena : ok. 2.50 zł
z wyciągiem z grefruta,
 papai ,
 d-panthenolem

Maseczka Efektima hydro-repair nawilżająca 
cena : ok 2.50zł
z witaminą E, 
kwasem hialuronowym, 
olejkiem winogronowym, 
olejkiem arganowym i wyciąg z ananasa i mango
Zapowiada się pyszniieee :)

Pozdrawiam :) a może któraś z Was miała już te produkty ? Jak się sprawdxziły ?:)

Komentarze

  1. Miałam maskę peel-off, ale cuchnie alkoholem i nic dobrego nie przyniosła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam obie maseczki z Efektimy i byłam z nich zadowolona :) Bardziej polubiłam tą peel - off :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*