Expressowe zakupy w Rossmanie :)

Hejka:)
Miałam nie całe 10 minut przed pracą,aby zrobić zakupy  kosmetyków, które mi sie skończyły, a są przecież tak ważne :)




Krem do rąk Cztery pory roku oliwkowy 
 ok. 4,29 zł za 130 ml :)
Mój ulubiony i jestem wierna kremowi do rąk z tej firmy, tylko wybieram za każdym razem inny jeśli chodzi o składniki :) Jestem maniaczka kremowania rąk po każdym myciu rąk ,więc ten produkt najczęściej u mnie ma denko ;p

Żel pod prysznic Isana Creme Dusche owoc pasji i masło shea
 250 ml 2.50 zł
Podobał mi sie zapach no i cena dosyć niska ,więc zobaczymy czy się sprawdzi :)
A, że się skończył ,a nie było mojego ulubionego w promocji to nowość do wypróbowania w łazience, a wiadomo, żel pod prysznic bardzo ważna rzecz :)

Mydło do rąk w płynie Apart z jedwabiu i noni 
400 ml ok 4  zł
Produkt kupiony całkowicie w ciemno ,więc będziemy testować :)

Zapraszam do komentowania i odwiedzania, na pewno równiez Was  odwiedzę :)
A może  , któraś z Was miała już te produkty ? Poczytam opinie :)

Komentarze

  1. Ostatnio używałam ta isane i slicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość często kupuję żele marki Isana - są tanie i mają przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kremy do rak uwielbiam:-) Tego jeszcze nie mialam. Natomiast zele Isany, i kocham i nienawidze. Tanie, pieknie pachna, ale jak dla mnie slabo sie pienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*