Zakupy sierpnia :)

Witajcie Kochane :)
Przybywam z nowościami kosmetycznymi i nie tylko :)


Antyperspirant Adidas fresh cool & care ok 10,19zł
Miałam go już kiedyś, no czasami swędzi po nim skóra i podrażnia zwłaszcza po depilacji pach,
ale póki co nie ma lepszego przed potem i mokrymi plamami,niestety z aluminium....

Tonik witaminowy Garnier 200 ml 11.49 zł
z ekstraktem róży
Pierwszy raz u mnie gości. Kupiłam do skóry suchej wyjątkowo ( normalnie mam mieszaną, błyszcząca się w strefie "T" ,ze względu na często ekspozycję twarzy na słońce i częste kąpiele morskie.


Serum  wzsycyuplajce antycelluli tdiamentowe 4 d eveline  z kwasem hialuronowym 14,89 zł -250 ml
Po  raz pierwszy  u mnie, chłodzący i ma drobinki niczym diamenty ;p Ciekawe jak się sprawdzi :)


Widać drobinki srebne, ale w rzeczywistości błyszczy się jeszcze lepiej :)


Lakier do paznokci Miss Sporty  5,59 zł
Spodobał mi się kolor i tyle :) 




Peeling do ciała Lirene Young 20 + mango 200 ml
13,99zł
Jest krem do twarzy z tej serii ,więc trzeba było wypróbować peeling do ciała, bo akurat długo nie miałam żadnego , a ten  z fusów kawy jest troche czasochłonny i brudzi wannę ;p  pięknie pachnie to dodatkowy atut :)



Ziaja kremowe mydło do higieny intymnej 500 ml 7,99 zł
Lubię kremowe żele to i mydełko do higieny intymnej trzeba było wypróbować i Ziaję też lubię :)

2 x maseczki żelowe  Eveline
Na wypróbowanie dla odmłodzenia ;p



Ziaja maska z glinka żółtą Antystres
Bo lubię ją :)

Ziaja maska z glinką szarą oczyszczająca
Jak wyżej ;p

Szczoteczki do zębów Prokudent
Bo były tanie, a aż tak wagi nie przykładam do szczoteczki,ważne by wymieniać co 3 miesiące :)

I niby nic jestem ok. 80 zł biedniejsza ;p Ach te kosmetyki :)

A Wy testowałyscie już któreś z powyższych kosmetyków ? :)
POzdrawiam :)

Komentarze

  1. Duzo nowosci:-) Sama akurat mam ten lakier z miss sporty, i serum eveline. Nie wiem jak ze skutecznoscia, ale stoi dumnie w lazience:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolorek bardzo przypadł mi do gustu, a serum z eveline już lubię póki co za drobinki, zobaczymy jak ze skutecznością :)

      Usuń
  2. Udane zakupy :) Lubię takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczek drogeryjnych nie używam od kilku lat :) Stawiam na pielęgnację naturalną. Bardzo ładny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*