Denko lipca i sierpnia :)

Witajcie :)
No to pora na denko z ostatnich 2 miesięcy 
.Niestety niektóre produkty przez przypadek wyrzuciłam .

Produkty do jamy ustnej 

Płyn do płukania jamy ustnej Prokudent 
4.99 zł (ten niebieski)

Ohydny w smaku i sztuczny, drapał w gardło i wysuszał jamę ustną.
Nie polecam.

Pasta do zębów colgate total 
  whitening 100 ml
 5 zł
Pasta z Anglii , z poręczą tupką która stoi , spodobało mi się :D
W ogóle uwielbiam pasty colgate,więc co tu dużo pisać, czuć mięte, czuć,że zęby są oczyszczone :)


Pasta smile white 3D z biedronki 125 ml


Pasta ohydna w smaku,niby powinna mieć jakieś granulki.Nie miała.Miętowe  smaku  również brak.Nie polecam.Czułam jakbym w ogóle nie myła zębów. Wybielenia też nie zauważyłam.

               Krem do twarzy Eveline  bio hialuron 4 d 
                                 Nawilżająco-kojący
                                                - cera naczynkowa  na dzień i na noc
                                                   Cena ok. 22 zł, słoiczek 50 ml

Krem mial spoistą konsystencje,gestą .Przyjemny zapach.Cera była wypoczęta i rozświetlona,nie powstawały zaczerwienienia i nie pękały pajaczki.
Na dzien troche za.tlusty,wiec nakladalam go mniej,natomiast na noc grubsza warstwe.
Piekny szklany sloiczek.Jedynym minusem to,zenkrem jest jakby 2 w 1 na dzien i na noc.
Jestem zwolenniczka kremow odzielnych na dzien i na noc.Ja przypisalabym go bardziej na noc pod wzgledem konsystencji. Chroni przed sloncem spf 8.  Posiada  kwas hialuronowy,zmarszczki sie nie pojawialy. 
Minusem jest tez to iz jest to krem uniwersalny ,w przedziale wiekowym od 25  do 60.
Wolalabym krem z moim przedzialem wiekowym, a niestety mam wrazenie ,ze kobiety po 25  rokiem zycia sa jeszcze pod tym wzgledem dyskryminowane.

Tonik bezalkoholowy  kolagen &elastyna 
200 ml ok10zł
Nie po raz pierwszy u mnie gości.Z wit A i E.
Odświeża,oczyszcza i tonizuje.Przyjemny zapach.
Zadowolna ;)


              Szampon przeciwłupieżowy Head &Shouders  clasic clean
                                                          400ml ok 12 zł w promocji


Świeży zapach,oceaniczny. Konsystencja biała,gęsta.Nie mam łupieżu,więc stosowałam sporadycznie.Jest to ulubiony szampon mojej przyjaciółki.Ona jest nim zachwycona,chociaż tez nie ma łupieżu.

Maska do włosów Wella  Pro Series Repair 
ok.11 zł
200ml
Tą maskę uwielbiam i polecam. włosy od razu się po niej rozczesują,nie plączą moich długich włosów.Są błyszczące,gładkie i wyglądają zdrowo. Zawsze jak jej używam czuję się jak poczas profesjonalnego zabiegu fryzjerskiego ;). Mega plus;)  Dodatkowo ładnie pachnie,a zapach długo utrzymuje się na włosach ;) Wydajny.
Ja maskę stosuje na ok 15 minut na wilgotne włosy.Producent każe trzymac 3  minuty,ale dla mnie to za krótki czas i robię po swojemu ;p 

Żel pod prysznic Isana  masło shea i owoc pasji
250 ml ok2,50 zł


Żel ładnie pachniał ,egzotycznie,owocowo,słodko.To tylko wrażenie.Po umyciu się nim zapachu nie czuć było w ogóle.Nie kupię ponownie,zwykły produkt,bez szału.Do oczyszczenia ciała ,nie zauważyłam nawilżenia po jego zastosowaniu.Od żelu oczekuję dużo więcej.

Mydło w płynie Apart owoc noni i jedwabiu 
400 ml ok.4  zł
Kupiony w ciemno ,konsystencja kremowo-wodnista
.Nie polecam!
Śmierdzi wymiocinami tudzież skisłym ,przeterminowanym mydłem w płynie.
Fuj.

Krem do rąk Cztery pory roku glicerynowy
Oliwa z oliwek 125 ml, ok. 4,30  zł


Uwielbiam kremy z tej serii, każdy zapach.Dobrze natłuszcza,czuje się niewidzialną powłokę ,która nie wyszusza dłoni.Pjemność duża,cena niska.Polecam wszystkie  rodzaje kremów z Czterech pór roków ;)

Przyśpieszacz do opalania Dax Cosmetics
Z l- tyrozyną 50 ml

Polecany do stosowania przy zmiennej aurze w celu uzyskania w krótkim czasie efektu zdrowej .Polecany również do solarium.
Dostałam jako gratis do zakupów i oczywiście nie wierzyłam w jego działanie. Wypróbowałam w wakacje,żeby szybciej się opalić,ponieważ brak ,czasu,praca nie pozwalała na to ,żeby się chociaż przyrumienić i muszę stwierdzić,że po godzinie zauważyłam efekt .Polecam to działa.
Konsystencja żółtawa,żelowa,przyjemnie pachnie.Trzeba po aplikacji umyć dokładnie ręce,uważać,żeby nie dostała się do oczu.Wiadomo ten produkt nie chroni przed słoncem,nie posiada filtrów ochronnych ,to mijało by się z celem.
Jeśli zależy wam na szybkiej opaleniźnie polecam ten produkt,ale z rozsądkiem.Bo przede wszystkim trzeba stosować kremy czy balsamy z filtrami.;)
Zawiera l-tyrozyne,czyli naturalną sunstancję przyśpieszające opalanie.Wyzwala powstawaniee melaniny pigmentu skóry  dającego efekt opalenizny.
Gliceryna nawilża,szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze,nie uczula.Nie powoduje podrażnienia fototoksycznego.


Woda toaletowa Cèlèbre Avon
50 ml

Chciałam jakiś niedrogi perfum do pracy.Przeglądałam katalog Avon,pocieram stronę i... spodobał mi się...Jakie było moje rozczarowanie gdy po spryskaniu się nim zapach nie odzwierciedlał tego co wąchałam w katalogu.Wiadomo na każdej skórze on będzie inaczej pachniał.

Wg mnie zapach idealny dla Pań po 40tce,w moje gusta się nie wpasował,ale z wielkim bólem zużyłam go w pracy ;)

A Wy coś miałyście z tych produktów? 
A może zachęciło do kupienia? 
Buziaki :*


Komentarze

  1. Cèlèbre to bardzo popularny zapach z Avonu, od dawna jest....

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie polubiłam tych Biedronkowych past...
    A kremy z Czterech Pór Roku są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te żele z Isana mają tylko myć i ładnie pachnieć :) Niestety nic więcej od nich nie otrzymamy, ale w tej cenie też nic więcej po nich się nie spodziewam :) Moje pierwsze spotkanie z nimi ( w tamtym roku ) należało do fatalnych , ta seria jest fajniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*