Nowości jesienne :)

Hejka :)

Te zakupy były robione jeszcze chwile przed wyjazdem do Pragi, na szybkiego, bo akurat wszystko się pokończyło  balsam i pomadka i tusz ,nawet ochronna pomadka do ust, no  i żel był mi bardzo potrzebny taki mniejszy wyjazdowy ;p


Masło Perfecta SPA wygładzające
 o zapachu lodów Melba

225 ml, w promocji 8.99 zł
Kupiony w ciemno, bez powąchania ,gdyż nie było testerów.
Wyglądało smakowicie,czyż nie?
Konsystencja jak na masło zbita, natłuszczająca, koloru białego.





Żel pod prysznic Kallos Go Go \
Cena: 4,99 zł za 250 ml

Konsystencja przezroczsyta, o zapachu jakby malinowym, bo na opakowaniu nie ma podanego zapachu ,szok! W każdym bądź razie miły dla nosa :)
Dostanie się go wyłącznie w drogeriach Hebe.


Lip Balm Perky Peach 
w promocji :5,99 zł za 7 g

Opakowanie po prostu mnie urzekło, wysuwane metalowe z fajnym obrazkiem w stylu jakby pin-up girl :) o zapachu brzoskwinki.





Pomadka ochronna Eveline SOS
cena w promocji :5,99 zł
truskawkowa

Ulubiona ,natłuszczająca,w sam raz na suche ,spierzchnięcie usta.


Kolorówka

Pomadka Essence nr 
cena: 9.99 zł
Skończyła mi sięe moja ulubiona pomadka, która jeszcze wydłubuję patyczkiem z Catrice.
Tak wydawała mi się zbliżona,więc postanowiłam dać jej szansę :)


Cień do powiek My secret Matt 
cena: 7.99 zł
Lubię ten cień ,jest u mnie po raz drugi. 
Jest cielisty, matowy w sam raz do makijażu dziennego :)

Już go zdążyłam wyskrobać,zanim dodałam ten post z nowościami ;p 



Tusz do rzęs Essence I <3 Extreme
-crazy volume 
cena:11,99zł

Nie typowa szczoteczka, która fajnie rozdziela rzęsy, pogrubia :)
 Jest już u mnie drugi raz,uwielbiam ten tusz :)
I ta niska cena... :)



A Wy miałyście coś z tych produktów?\

a może chciałybyście spróbować :)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)







Komentarze

  1. Fajne nowości ;) to masełko Sliders widziałam w Rossmannie na wyprzedaży za chyba 4 zł ;) różne zapachy. Sprawdza się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko pomadkę Eveline, którą polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie wiem jak ten produkt się zachowuje na włosach naturalnych. Używam go na razie za krótko żeby stwierdzić czy się wypłukuje, ale z pewnością wrócę z małą aktualizacją do tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie te zapachy z perfecty na swoim ciele

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale balsam do ciała kuszący :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mam ten sam cień. Numer 505? Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, mam też pomadkę Essence, ale w kolorze nude, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie spróbować tej pomadki z eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło z Perfecty również kupiłam, świetnie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam tusz z Rimmel extra wow lash taki rozowo czerwony. Mam juz czwarte opakowanie i czasem sie lepiej sprawdza niz ten z Lancome.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*