Nowości :))

                                                         Dzień doberek :)

                                       Dzisiaj przybywam z małymi zakupkami :)
Co prawda były jeszcze kupione przed końcem listopada,ale dzisiaj znalazłam czas na posegregowanie tego wszystkiego ;p



Pielęgnacja włosów

Szampon do włosów Fructis Garnier gęste i zachwycające
cena : 9,99zł 

Złapałam go kiedyś w Carrfourze. Rzucił się w oczy dzięki jakże uroczemu różowemu opakowaniu :) i zapach jest obłędny. Z ekstraktem z granatem

Suchy szampon Hair Up 
z biedronki , cena 7 zł

Postanowiłam spróbować nowego suchego szamponu, a cena nie 
 była wysoka, opakowanie dosyć fikuśne :) Dla wszystkich typów włosów


Pielęgnacja dłoni

Kremy do rąk i paznokci Cztery Pory Roku 
edycja specjalna : 150 ml !
(poprzednia wersja miała 130 ml )
cena : 4,19 zł za 1 szt 

Nie mogłam przejść obojętnie koło moich ulubionych kremów do rąk i paznokci Cztery Pory Roku :)
Tym razem postanowiłam wziąć aloesowy i różany


Pachy 

Antyperpirant Adidas Control cool & care
50 ml , cena 10,19 zł 

Jeśli chodzi o antyperspiranty jest najlepszy. Z nim czuję się pewnie przez cały dzień. Nawet w upalne dni chroni przed potem i mokrymi plamami pod pachami :) a uwierzcie mi przetestowałam już wiele antyperspirantów,ale żaden nie był aż tak skuteczny :) Jest u mnie już 3 raz. Stosowałam go na przemian z antyperpirantem Nivea bez aluminium.

                                        Deo balsam Alterra 
                                                                       50 ml , cena : 7 zł 
                                                         z szałwią i trawą cytrynową

Nie miał w składzie aluminum, dlatego też znalazł się w moim  koszyku i jest on nowością wśród moich kosmetyków .Przyjemnie pachnie .

Opis producenta: 
Pobudza i odświeża. Kosmetyki naturalne alterra aloesem bio.Produkt odpowiedni dla wegan.Zawiera płynny wyciąg z  liści szałwi, dzięki czemu może wpływać regulująco na proces pocenia.Zapewnia skórze lekki i świeży zapach na skórze. Ożywiający zapach melisy cytrynowej  powoduje długotrwałe uczucie świeżości.

                                                                           
                                                                                Skład :


Opinia już wkrótce , bo nie wytrzymam !




Miałyście coś z tych produktów ? :)

Miłej niedzieli :*

Komentarze

  1. jaka wersja różowa jak jest tylko jedna stylizacja tylko z okryciem i bez okrycia wierzchniego ale to jedna cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, lubię ten różowy krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dowiem się jakie masz zdanie na temat tego szamponu z Fructisa :)
    Ja też niedawno kupiłam sobie suchy szampon do włosów ale z innej firmy i ma bardzo intensywny zapach, ale zarówno jak użyłam go i dużo i mało to taki średni dawał efekt. Zawsze coś, ale jednak o niebo lepiej umyć włosy gdy jest chwila czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na opinie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc muszę koniecznie wypróbować ten antyperspirant z adidasa, bo nie mam swojego ulubieńca ;-) No oprócz blokera z ziaji, ale jego nie używam non stop ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja dawno nie kupowałam nic kosmetycznego .. ;p
    z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*