Nowości Avon :)

Witajcie :) 

Dziś przybywam do Was z postem firmy Avon :) 
Wiem teraz firma ma u mnie dużo minusów,ale skusiłam się znowu ;p


Peeling do ciała Senses Refreshing Lagoon with vitamin E
pojemność: 200 ml, 
cena w promocji : ok 9zł

Pięknie pachniał,więc musiałam i ten obrazek na opakowaniu, idzie się rozmarzyć... :)

Mgiełka do ciała Senses Refreshing Lagoon 
pojemność: 100 ml 

To nieporozumienie jakieś myślałam ,że to jest mgiełka zapachowa do ciała , w celu odświeżenia. Otwieram paczkę a to mgiełka mleczko do ciała , masakra. Powinni w katalogu bardziej odznaczyć co jest do czego,jest mało informacji,więc Avon to kupowanie w ciemno. Lepsze są zakupy namacalne ;p 
Przynajmniej zapach jest fajny , taki oceaniczny, świeży :)

                          Tonik Avon Naturals Herbal 
                                     woda źródlana & glistnik
                                                            pojemność 100 ml

Kupiłam go właściwie,żeby mieć pojemnik 100 ml , bo jest idealny na wyjazdy, a stwierdziłam,że lepiej kupić takie opakowanie z jakimś produktem w środku ,niż puste opakowanie ;p a przynajmniej wypróbuje coś nowego :)

Żel pod oczy Solutions truly radiant
pojemność : 15 ml

Już dawno się na niego czaiłam,a teraz była fajna cena. Niby żel przeciwko cieniom pod oczy,zobaczymy 


To by było na tyle . Miałyście coś z tych produktów?
Sprawdziły się ? :)

Pozdrawiam gorąco :)

Komentarze

  1. Dawno nic nie zamawiałam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez dawno nic avonowskiego nie kupowalam,ale prezentuja sie fajnie te nowe zdobycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości ;) ja ostatnio skończyłam płyn do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, mało informacji piszą o kosmetykach. Ja z Avonu lubię mgiełki do ciała, ale właśnie te zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kosmetykami z avonu ;)
    Pozdrawiam :)

    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków. Patrząc na opakowanie peelingu i mgiełki faktycznie można się rozmarzyć.:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z avonu tylko perfumy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic nie znam, ale życzę miłego testowania ;) oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam znikomy kontakt z kosmetykami z Avonu. Najbardziej pasują mi ich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*