Zestaw Białej Perły :)

Hej :)

W ten niedzielny wieczór przybywam do Was z nowym postem :)
Na tapetę bierzemy ten oto zestaw Białej Perły :)
Uwielbiam mieć białe zęby,a najlepiej  śnieżnobiałe :) a ostatnio miałam do nich zastrzeżenie, więc postanowiłam zaryzykować z tym produktem. Podobno wybiela.Wcześniej miałam Blend-a-med white strips. niestety wycofali ten genialny produkt.
Cena : 94.99 zł 
Ja w promocji i ze zniżką dostałam za ok 60 zł 


Co otrzymamy w zestawie?


W zestawie mamy:

- żel inicjujący (1)
-żel aktywujący w pędzelku ( 5 ml )
   -żel wybielający (3) 
                                       - aplikatory  żelowe 3 sztuki ( 1 jest zapasowa)
     -pudełeczko do szczęk
-wzornik zębów,dzięki którym możemy sprawdzić na jakim etapie zaczynamy nasze wybielanie,a jaki efekt będziemy mieć po ukończeniu .
-instrukcja obsługi

Sposób użycia:

Przed rozpoczęciem kuracji należy wyleczyć zęby ( ubytki,próchnica) i stany zapalne dziąseł( przekrwienia).Zęby wybielają tylko naturalne zęby , nie mają wpływu na plomby i korony.Podobno 10 dni wystarczy na efekty , przy stosowaniu 2 razy dziennie. Można wydłużyć kurację lub skrócić.
Produkt nie przeznaczony dla osób poniżej 14 roku życia. Kobiety w ciąży i karmiące powinny skonsultować się z lekarzem przed kuracją. 

Po skończonej kuracji otrzymacie recenzje tegoż cudu :)

Czy któraś z Was stosowała zestaw Białej Perły ? 
Jeśli tak to czy byłyście zadowoleni z efektów ?
Pozdrawiam :*




Komentarze

  1. Na moje zęby nie działają żadne systemy wybielające czy pasty :/ :/ Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad kupnem, więc będę wdzięczna za dokładną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś stosowałam plasterki wybielające i byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Icekawy system mi buy sie przydało lekkie wybielanie:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. nie raz zastanawiałam się nad kupieniem sobie takiego czegoś do wybielania, ale trochę się boję że wydam kasę a to nie zadziała, a co gorsza jak się nabawię nadwrażliwości... bardzo jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa recenzji tego produktu :) Sama planuję zakupić tego typu zestaw wybielający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pasty i wybielające specyfiki nie dla mnie. Moje zęby tego nie wytrzymują i bolą jak wściekłe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich cudów, zęby mam za wrażliwe

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa, czy sprawdziłby się na moich zębach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa recenzji, bo noszę aparat i po zdjęciu jestem pewna, że pozostaną ślady, które nie będą wyglądać estetycznie.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam pozytywne opinie na temat Białej Perły, czekam na Twoja recenzje :-) obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jakie bedą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego zestawu nigdy, ale ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem ciekawa, jak kuracja się sprawdzi - wypatruję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi, bo u mnie był efekt świetny, ale na krótko-poczytaj sobie u mnie..http://renia114.blogspot.com/search/label/Bia%C5%82a%20per%C5%82a-system%20wybielaj%C4%85cy

    OdpowiedzUsuń
  16. keidyś lubiłem te produkty, ale teraz mam nadwrazliwośc i odsuwają się szyjjki i się boję

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam super opinie. Jednak u mnie nic nie zdziałało nawet przy dłuższym stosowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt zrecenzowałam u siebie już chwilę temu, u mnie nie dawał efektów wow, mam nadzieję, że może poprawili formułę i wybieli Ci zęby, jednak jak dla mnie najskuteczniejszym wybielaniem są paski z Cresta - właśnie niebawem - jak skończy się chłód na zewnątrz - zaczynam nową serię wybielania na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie zestwa dobrze się sprawdził , jednak podczas jego używania porobiły mi si straszne zajady ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*