Uległam znów-Avon...;p


Witajcie :) 
Tak skusiłam się znowu, chociaż nie lubię tej firmy.


Avon Sport Vitality
woda toaletowa, 50 ml
cena: 22,99zł

Przeglądajac katalog zaciekawił mnie nowy zapach Avon, potarłam stronkę i stwierdziłam,że nawet ciekawy  świeży i taki właśnie sportowy. Brakowało mi takiego "aktywnego" zapachu ,gdyz często wychodzę coś szybko załatwić,jakieś zakupki,spacer z psem, załatwianie jakiś spraw ...no i znalazłam :) Sprawdza się :) Pasuje mi do wiosny i zbliżajacego się lata:)

Peeling enzymtyczny Planet Spa
z minerałami z Morza Martwego 
pojemność : 50 ml 
cena: 9, 99zł

                   Owocowy balsam do ust Color Trend
                                                                 orange blood
                                                                 cena: 5,99zł
Konsystencja wazeliny pól przezroczysta, zapach pomarańczy słodkiej ;p 
Póki co podoba mi się jak zachowuje się na ustach :)

Gdyby maniaczek lakiero-paznokciowych interesował kolorek na moich paznokciach to już się dzielę
Loreal Resist & shine Titanum nr 209 lub 501, (zmył się numer)

Już w przyszłym tygodniu biorę się pełną parą za komentowanie Waszych blogów, bo w końcu będę miała internet na stałe :)

{Pozdrawiam i buziaczki :*
Miłej niedzieli :)

Komentarze

  1. Ten zapach mnie zaciekawił, jak mi się uda powąchać i mi się spodoba, to może zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam teraz tego peelingu ;) nawet jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie zamawiałam nic z avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę serię z morza martwego lubię. miałam kremy do stóp i dłoni oraz maseczkę do twarzy i wszystko było pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten peeling z Avonu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z Planet Spa, z tej serii maseczkę :) bardzo ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy :)
    skusiłabym się na zapach i na peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię właśnie tę serię z Avonu Planet Spa, chyba jedna z najlepszych pielęgnacyjnych z tej firmy :D Ale tak to niezbyt przepadam za produktami z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubiłam mgiełki zapachowe :]

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą maseczkę i nawet lubię ;) zaciekawił mnie ten sportowy zapach - muszę go sobie powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja tez uległam zakupom avon i kupiłam nową wodę Buterfly i ta twoja mnie bardzo interesuje. Ps.zostaje ub ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki Avon muszę do nich zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*