Zestaw Adidas Fruity Rhytm oraz Cool & care 6 in 1 :)

Hej :):)

Zapomniałam pochwalić się Wam  moim zestawem, dostałam go w grudniu :)
Właśnie widzę ,że powoli dobiega końca jego używanie,więc pewnie znajdzie się w denku majowym,ale opisać go należy :) 

Zestaw Adidas -zawartość :

-Woda toaletowa Adidas  Fruity Rhythm 75 ml

Górne nuty : malina,czarna porzeczka
Środkowe nuty : cyklamen , frezja
Dolne nuty : piżmo 

- Antyperspirant Adidas w kulce 6 in 1 cool & care


Zapach wody toaletowej przyjemny,świeży, owocowy, bardzo dziewczęcy . Taki właśnie wiosenno -majowy :) Dodatkowo zestaw różowy nacieszą oko :)

Antyperspirant zbliżony bardzo tonacją zapachową do wody.
Nie zawiera alkoholu, no niestety aluminium posiada.

Co z tym 6 in 1 ,a więc :

- skutecznie walczy z przykrym zapachem
-chroni przed poceniem
-antybakteryjny
-skóra pod pachami świeża
- nie zostawia białych plam
- nie zostawia żółtych plam na ubraniach

Sprawdza się idealnie :) Nie wyobrażam sobie bez kulek z Adidasa funkcjonować :) 




Znacie Kochane ? :)
Buziolaski :*

Komentarze

  1. Miałam wieki temu niebieską wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieską wersję też miałam i też lubiłam :)"

      Usuń
  2. Lubie te wody.Moja ulubiona to blekitna "pure lightness" pachnaca ananasem i melonem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. adidasa wode uwielbiam ale fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą wersję zapachową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam Eveline jest okropny. Musiałam go wywalic po kliku uzyciach bo ma okropny, chemiczny smak od którego mnie mdliło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze na perfumy bym się skusiła, ale kulki do mnie nie przemawiają..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*