Nowości w pielęgnacji twarzy :)

hej :) W pewien sposób już nie sa takimi nowościami, bo jakis czas już z nmi obcuje, niedługo znajdą się w sierpniowym denku ;p Niestety nie miałam wcześniej czasu  zrobić posta o tych produktach kosmetycznych ... ale jak mówią lepiej późno niż wcale :)



Krem Garnier Skin Naturals Miracle Sleeping Cream no noc
pojemność : 50 ml
cena: ok 40 zł

Wyczuwalna lawenda ,ale w takim stopniu, który mi nie przeszkadza. Właściwe to już mam go mało,więc pewnie znajdzie sie w sierpniowym denku i zdam dokładna relację.


Tak wygląda krem w środku:



Odżywczy Balsam Garnier Hydra Adapt 
pojemność : 50 ml
Cena:  15 zł



Kupiony tak na odczepkę ;p Miałam kiedyś zieloną wersję, ale wpadł mi to kibelka haha ;p 
Przeznaczony do cery suchej i bardzo suchej, co prawda takiej nie posiadam ,ale  od czasu do czasu można go uzyć. Używam pod makijaż i na szyję :) Przyjemny w konsystencji oraz zapachu.

Delikatne Mleczko do demakijażu Corine De Farme
pojemność : 200ml
cena : ok 12 zł


Kupiony w markecie Leklerc . Ma pompeczkę ,kremową konsystencję,która nie spływa miedzy palcami,Pierwszy raz sie spotkałam z firmą Corine De Farme. Plus za butelkę,która nadaje się do recyklingu :) Skóra ma byc ukojona, oczyszczona,świeża i miękka.
Ponoć trwałe nawilżenie skóry 0 50% po 3 h aplikacji.
Zawiera naturalny ekstrakt z piwonii.

Kojący Żel-krem  do twarzy  Perfecta Moc Minerałów  3 in 1
pojemność : 150 ml
cena: ok 12 zł


Do Perfecty jakoś nie jestem przekonana ,ale postanowiłam zaryzykować i spróbować ten żel. Przeznaczony do cery wrażliwej,naczynkowej i suchej. Zmywać można twarz, oczy a nawet usta. 
Posiada aktywny składnik bawełne, która ma na celu wygładzać.Niedługo również znajdzie się w denku,więc wydam recenzje tegoż produktu.

Znacie coś z tych kosmetyków ?:)
Jak działay na Was? :)
Pozdrawiam i zmykam na na plażę :)



Komentarze

  1. Czekam na recenzję tego żelu z Perfecty :) Ciekawi mnie i zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obecnie kremik na dzień z Garniera HydraAdapt ale niebieski do c.Normalnej. Tez jest trochę za ciężki dla mnie bo odkąd nie biorę hormonów mam c.mieszana ale może być. Czuc to nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam wersje zieloną tego Garniera, sprawdziłby się jeśli masz mieszaną cerę :)

      Usuń
  3. Ja jestem ciekawa opinii kremu Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och wspaniałe kosmetyki zwłaszcza krem z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Perfecty z tej serii miałam peeling enzymatyczny a z Garniera niebieską wersję. Z jednego i drugiego nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mleczka do demakijażu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kremy Garniera, świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem opinii o tym kremie. Dawno nie miałam takiego drogeryjnego kremu do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości :)
    Może wspólna obserwacja? :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie zele pod prysznic Corine De Farme

    OdpowiedzUsuń
  11. Crine de Farme, kocham zapachy tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :) Miłego wypoczynku na plaży!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa żelu Perfecty, brzmi jak stworzony dla mojej wrażliwej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam żadnego z wymienionych przez Ciebie kosmetyków;/ Czekam na ich dłuższe recenzje i wtedy zadecyduję czy wylądują kiedyś w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś ten różowy krem Garniera, ale był dla mnie za tłusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do listy zakupów dopisałam te mleczko do demakijażu :) pewnie się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę sobie przypomnieć czy miałam ten ostatni żel do mycia twarzy ale to chyba jakaś stara wersja była.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale kiedyś używałam Garniera i nawet byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hm, tak czytam ,czytam i widzę że nic nie znam :D poza Dove i Scholl :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*