Denko październikowe z opóźnieniem ;p

Hejka :)
Nadrabiam cały czas nadrabiam , szybki post z zużyciami pażdziernikowymi :)


Ciało


Peeling myjący Be Beauty Sunny Smile
brzoskwinia
pojemność : 100 ml
cena ok 4 zł w promocji

Pęeling zapache przypomina ten z Farmony Titti Fritti,jak bardzoiej wnikniemy są oni producentem, tyle że trochę tańszą wersją i troszkę gorszą. Peeling jest rochę leisty i drobinki bardzo delikatne,dle mnie za bardzo delikatne. Zapach natomiast długo się utrzymuje. Za tą cenę nie najgorszy pojemność idealna do podróży , śmiało może zastępować żel pod prysznic , bo dobrze się pieni ..

Kremowy żel pod prysznic Nivea Free Time 
karambola i mleczko 
pojemność : 250 ml
cena: ok 7 zł
Uwielbiam ten zapach,dodaje mi energii i kojarzy mi się z latem. Nie wysusza skóry i dobrze się pieni.

Włosy

Szampon do włosów  przeciwłupiezowy Garnier Fructis Grow Strong
pojemność : 400 ml
cena : ok 9 zł w promocji

Łupieżu nie mam,ale uwielbiam każdy rodzaj tych szmaponów za zapach ,który się długo utrzymuje włosy się łatwo rozczesują bez użycia odżywki . Włosy są lśniące i gładkie i prawidłowo oczyszczone.


                                                 Dłonie

                                              Mydło w płynie Isana Summer Feelings
                                                            pojemność : 500 ml
                                                            cena : 2,49

Przyjemne mydełko do rąk ,za tą cenę nie oczekujmy cudów,ale jak dla mnie ok :)



Aloesowy balsam do rąk i paznokci Isana 
pojemność : 100ml
cena: ok 4 zl w promocji 

Przyjemny zapach ,dawał miłe ukojenie dla suchych rąk,ale bez rewelacji niestety.

Twarz

Aksamitne mleczko do demakijażu Tołpa Botanic
 Białe kwiaty
pojemność : 200 ml
cena : 10 zł w promocji 

Do każdego rodzaju skóry w tym wrażliwej.
Botaniczne składniki: róża stulistna.jaśmin,stokrotka,masło shea. Przyjemny subtelny zapach.Robi co ma robić czyli demakijaż równiez z oczu,więc na plus.
Plus że opakowanie bezpieczne dla środowiska:)

Pachy

Antyperspirant w kulce Dove Natural Touch 
dead sea minerals
pojemność : 50 ml 
cena : ok 8 zł w promocjii


Jejku jak on pięknie pachnie, sprawdził się znakomicie, nie wiem jakby się sprawdził przy upałach .
Na pewno do niego wrócę,ale chcę też wypróbować innych wariantów zapachowych .

To na tyle.Dzisiaj Wam dziękuję i życzę miłego rozpoczęcia tygodnia :)
Kojarzycie coś z mojego denka ?:)
Coraz bliżej święta :) 
Buziaki :*

Komentarze

  1. Lubię tą limitkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka z Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Isany! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ten peeling myjący świetnie się sprawdzał, chętnie do niego wracam :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli blog ci się spodoba zaobserwuj! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*