Denko styczeń luty 2017

hejka:)
Postanowiłam połączyć miesiąc luty i styczeń .Musiałam się w końcu pozbyć tych opakowań zużytych ,bo zaczęły mnie już troszkę irytować:)


Kremowy żel pod prysznic Be Beauty Gentle Freshness
aloes & limonka
cena : ok 5 zł
pojemnośc : 400 ml

Bardzo przyjemny odświeżający kremowy żel :) Polecam ) 
Pozytywnie zaskoczył :) Dodatkowo niska cena i fajnie się pieni :)

Żel pod prysznic Le Petit  Marseillais
biała brzoskwinia & nektarynka
pojemność :400 ml
cena: 9,99 ( w promocji)
Przereklamowane żele, zapach nijaki jak zwykłe mydło do rąk w płynie, bez szału, nie urzekł mnie w ogóle zapach.Nie wiem czy się skuszę na inne wersje zapachowe tej firmy.


Mydło do rąk w płynie Isana 
święto kwiatów z ekstraktem Ylang Ylang
pojemnośc : 500 ml
cena : ok 3 zł

Bardzo babciny zapach,nie przyadł mi do gustu.


Szampon do włosów Fructis fresh
Pojemnosc:400ml
Cena:9.99zl

Ulubieniec od dluzszego czasu.Sprawdza sie idealnie.Oczyszcza wlosy,sa swieze,lsniace,latwo sie rozczesują i ladnie pachną cytrusowo.
                                              
                                           Kremy do rąk

Krem do rąk Dove Pro Age
Nie wiem czy ten krem jeszcze istnieje,ale najprowdopodobnie ma inna szatę graficzną .Kiedyś kupilam taki zestaw mamie,a mama zapomniala używać kremu,więc postanowiłam się nim zająć.

PIELĘGNACJA TWARZY


Tonik do twarzy Celia Kolagen
Pojemność: 200ml
Cena :ok 6 zł

Taki tani przeciętniaczek,szkód nie zrobil,ale i wow tez nie.

Mleczko oczyszczające do demakijażu Nivea
Pojemność:200ml
Cena:8.99 zł
Nie przepadam za tym standardowym zapachem jaki ma Nivea,ale jakos to przezylam.Zmywal makijaż , a to najważniejsze.

Peeling enzymatyczny Floslek
 z problemami naczynowymi
pojemność :
cena:
Kiedys mialam calą serię mleczko,tonik i żel do twarzy.Miałam w końcu okazję przetestować.Myślałam,że jest ok,dopóki nie zakupiłam nowego peelingu enzymatycznego z drogerii Hebe,PureDerm.

Balsam -krem do twarzy Garnier
Pojemność:50 mi
Cena:9.99zł

Głównie stosowałam go na dzień,pod makijaż z racji ,że używam podkładu i pudru w kamieniu matującego ,więc nie chcialam bardziej wysuszać cery,a on jest dosyć tłusty.Nie polecam ,więc do cery tlustej i mieszanej,choć osobiście też mam mieszaną,chociaż przy obecnej 

Maseczki do twarzy


Maseczka oczyszczająca i intensywnie nawilżająca Bielendy Ogórek & Limonka
cena : ok 3 zł
Maseczka ma 2 etapy oczyszczająca, a później nawilżająco-matowa :) Zadowolona :)

Maseczka Bielendy

Maseczka Tołpa
Bez szału ,nie widziałam żadnych efektów stosowania.Nie kupię ponownie.

Maseczka Ziaja glinka różowa
Bardzo lubię Ziajowe Maseczki ,są tanie i dobrze się sprawdzają.

Antypersirant w kulce Adidas 6 in 1
Pojemność:50 ml
Cena:ok 12 zł
Już kiedyś o nim wspominałam.Sprawdzał się jak zwykle w 100%.


Pasta Colgate Advence White
Pojemność: 125ml
Cena:ok 6 zł
Jak do tej pory moje ulubione,ale pora na wypróbowanie bardziej specjalistycznych past.

Chusteczki do higieny intymnej Facelle
sztuk 20
cena: ok 5zł

Sprawdzają i nie wysychają w opakowaniu.

Woda perfumowana Avon Femme
Cena w promocji : ok 22 zł

Zapach obłędny.Umilał mi każdy dzień i długo utrzymywał się na skórze.Na pewno do niego wrócę.Dodatkowo był w fajnej okazji cenowej:)

Kolorówka


Krem koloryzujący BB Rimmel
01 light beige
Posiadałam wersję mini 15 ml.
Obietnice producenta
1) Zmniejsza widoczność porów - raczej uwydatnia
2) Wyrównuje koloryt skóry          nierównomiernie, ciężko się go nakłada
3) Działa matująco                      wręcz przeciwnie
4) Kontroluje wydzielanie sebum   nie zauważyłam
5) Wygładza skórę                       mam gadką ,więc trudno mi w tym temacie cokolwiek powiedzieć
6) Łagodzi podrażnienia                jak krem z podkładem może coś łagodzić ?
7) Niweluje cienie pod oczami        wcale nie, robi zacieki na twarzy
8) Zapobiega powstawaniu niedoskonałości   nie mam z tym problemu
9) Zapewnia naturalny efekt.           to nie był naturalny efekt,mimoże jest to najjaśniejszy kolor, był dla mnie trochę zaciemny ,wieć bladolicym odpada
A wszystko to dzięki beztłuszczowej i niezatykającej porów formule z pudrem bambusowym, glinką kaolinową, oczarem wirginijskim, algami i kwasami: mlekowym i salicylowym.
Zdecydowanie na nie.

Podklad do twarzy Astor Skin Match Fousion make up

Dzięki innowacyjnej lekkiej formule podkład idealnie dopasowuje się do cery. Tworzy jedność naśladując naturalny kolor i strukturę skóry. 100% naturalnego efektu. Zero niedoskonałości bez efektu maski.
Dostępny w trzech gamach kolorystycznych: chłodnej, neutralnej i ciepłej.
Posiada SPF 20.

Nie sprawdził się, był dla mnie troszkę za ciemny,ale w połączeniu z jasnym pudrem jakoś dawał radę ,by wyjść w nim do ludzi ;p Efekt naturalny był,plus za spf 20. Nie kupię. Tu miałam na szczęście wersję 15 ml na wypróbowanie.Cena regularna ok 40 zł

Korektor w sztyfcie Astor Perfect Stay 
Polecałabym na niedoskonałości.Nie pod oczy.Jest to dosyć ciężki kosmetyk ,o konsystencji twardej.Raczej trzeba mieć z nim wprawę i cierpliwość.

Korektor pod oczy Max Factor Mastertouch
cena :  ok 33 zł
Mała pojemność,mało wydajny a i cieni pod oczami nie kamuflował.Musiałam mieszać z innymi korektorami.Nie wart swojej ceny.Odradzam osobą z mocnymi podkówkami pod oczami,bo nie zakryją ich.Plusem jest pędzelek gąbeczka,odkręcając kosmetyk się z niego wydostaje.

Tusz do rzęs Big smart girls get more xxl
Od producenta :
TUSZ POGRUBiAJĄCY I WYDŁUŻAJĄCY RZĘSY Z EFEKTEM GŁęBOKIEJ CZERNI. MIKROWŁÓKNA NYLONU POGRUBIAJA I WYDŁUŻAJĄ RZĘSY, WOSK PIELęGNUJE JE I DODAJE IM SPRĘŻYSTOśCI A DUŻA, ŚWIETNIE UFORMOWANA SZCZOTKA NADAJE DOSKONAŁY KSZTAŁT.

To był totalny bubel.Po pomalowaniu nie widać było,że rzęsy były pomalowane.Nawet gdy nałożyło się kilka warstw.Stosowałam na dolne rzęsy.O pogrubieniu nie ma mowy.

Lakier do paznokci Star
Bardzo fajny kolorek i nawet dosyć trawały jak na jego niską cenę ok 4 zł.

Pomadka ochronna Bede Young
Cena: ok 6 zł
Spisuje się fajnie,usta są odpowiednio natłuszczone.Stosowałam pod pomadke matową jak i samą.Już nie pierwszy raz widzicie ją w denku.
Pomadka Pearl Nivea lips
Cena: ok 9 zł
Ma koszmarny kolor ,więc nigdy bym jej samej nie zastosowała,ale pod matową pomadkę sprawdza się.

Błyszczyk Senisuque

Kiedyś go dostałam ,wylewał się z tubki,więc trzeba było uważać,żeby się nie przechylił.Trzeba było z rozsądkiem nakładać,bo gdy nałożono na usta za dużo kolor był pomarańczowy.Na zwykłe wyjścia z psem,do spożywczaka ,w domu jak najbardziej.

Dotrwałam do końca napisania posta,choć tak długo odwlekany ,ae niestety brak czasu.
Kojarzycie coś z moich zuzytych kosmetyków ? Jak u Was się sprawdziły ?:)
Buziaki :)

Komentarze

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko z Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Flosleku używam krem maseczkę z tej serii i bardzo ją lubię. Peelingu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę to nie miałam nic :) całkiem pokaźne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się nazbierało, ja nie robię danek nie mam cierpliwości do zbierania pustych opakowań 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwróciłabym drugie zdjęcie :) Denko dość spore, nie pamiętam abym miała jakikolwiek z przedstawionych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Superior post, keep up with this exceptional work. It's nice to know that this topic is being also covered on this web site so cheers for taking the time to discuss this!I have bookmarked your website because this site contains valuable information in it. I am really happy with articles quality and presentation.You’ve got what it takes to get attention. Thanks you.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superior post, keep up with this exceptional work. It's nice to know that this topic is being also covered on this web site so cheers for taking the time to discuss this!I have bookmarked your website because this site contains valuable information in it. I am really happy with articles quality and presentation.You’ve got what it takes to get attention. Thanks you.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*