-55% dla Klubowiczów Rossmanna

Hej:) Jeśli jesteście ciekawi na co się skusiłamw wielkiej Rossmannowskiej promocji to zapraszam:) Wiem wiem dawno to było,ale przeprowadziłam sie z Polski do Anglii stąd duże opóźnienie.
Dla osób,które posiadają aplikację na telefonie i kupiły min.3 produkty z kolorówki mieliśmy -55%  na każdy.Akurat potrzebowalam 3 produktów ,które mi się powoli mi się kończyły. 
Oto one:
Podkład Astor Lift me up 3 in 1
Liftinguje ,rozświetla i nawilża
Swego czasu miałam okazję testować wersję testerową i bardzo ładnie współgrał z moją cerą i odcieniem.Wypełniam delikatne wgłębienia.Rozświetlał twarz.
Korektor pod oczy Loreal True Match
Pamiętam,że kiedyś go miałam i dobrze krył cienie pod oczami.Postanowiłam przetestować ponownie.
Odżywka do paznokci 8 in 1 total action Eveline
Ostatnio mam słabe i kruche paznokcie,są miękkie ,łamią się.Potrzebują wzmocnienia,a słyszałam wiele dobrego o tym produkcie.Liczę ,że moje paznokcie odżyją po niej.

Kupiłam rzeczy tylko potrzebne,nie oszalałam na punkcie -55% dla Klubowiczów.Dodatkowo kupiłam :
Chusteczki do higieny intymnej O'linear
Sztuk:20
Fajna nowość,są pakowane oddzielnie każda chusteczka.Idealna do torebki,dyskretna.Nie trzeba całego opakowania brać ze sobą.
Łączny koszt zakupów :
Ok 50 zł😌
Zakupy udane✌
Buziaki 😙
Jak się mają WASZE blogi?

Komentarze

  1. Chusteczki do higieny intymnej by mnie interesowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywkę miałam i lubiłam, ale niektórych uczula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej promocji ale niestety nie skorzystałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta odzywka z eveline akurat nie pomogła. To duża zmiana za toba,ja tez z Uk:)
    tight homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam kilka produktów, ale i tak to co chciałam to nie było :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*