-49% Rossmann z opoznieniem

Hej.
Troszke z opoznieniem,ale jest.

Korektor pod oczy Astor Lift me up 001 light
3 in 1 

pojemność : 7 ml
cena : po rabacie ok 17-18 zł 


Miałam okazję wypróbować podkład z tej serii i byłam nim zachwycona i dlatego sięgnęłam po korektor tej serii licząc ,że ten też zyska moją przychylność . Kupiony na promocji -49 % na razie czeka w kolejce do testowania.
Producent obiecuję ukrycie cieni i sińców,z którymi się zmagam od dziecka i nadanie młodzieńczego wyglądu i świeżego spojrzenia bez efektu błyszczenia tylko rozświetlenia.Dodatkowo ma ujędrniać i wygładzać,
Zawiera odmładzające peptydy,Linie i zmarszczki mają być wygładzone i mniej widoczne. Formuła z antyoksydantami : witaminą C i E,co przynosi delikatnym oczom ochronę i pielęgnację.

Róż na policzki Miss Sporty Insta Glow Blusher 
003 flushed pink 
pojemność: 5 g 
cena : po rabacie ok 7-8 zł

Ma za zadanie nadać policzkom promienne i świetliste muśnięcie kolorem.

Eyeliner Lovely Matte Szary 
cena : po rabacie 3 - 4 zł 



Zawsze używałam czarnego,chciałam na spróbowanie szarego, czy to była słuszna decyzja ?
Opinia niebawem.

A Wy coś dorwałyście na zakupach - 49 % Rossmanna ? Na szczęście tylko to czego potrzebowałam w danej chwile, nic na siłę.
Buziaki :*


Komentarze

  1. Ja nic nie upolowałam na tejże promocji :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polowałam solidnie i kupiłam co chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale skromne zakupy :D Mam nadzieje, że jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak byłam na tej promocji to kupiłam dwie mascary

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście dużo lepiej czuje się w szarym niż czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja eyelinery przeważnie tylko czarne noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten eyeliner tylko brązowy i był ok :) Co do promocji to kupiłam tylko podkład i korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie promocyjne zakupy również były dosyć skromne ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te promocje , ale zawsze kupuje więcej rzeczy niż potrzebuję 😄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*