Denko wrześniowe z opóźnieniem

Witajcie :)
Znowu z opóźnieniem ,ale jest . Jeszcze 2 posty denkowe i w końcu oczyszczę łazienkę z pustych opakowań uff ;p 


Twarz

                       Mleczko micelarne łagodzaco -wyciszające De-makijaż Ziaja
                                                         pojemność : 200 ml
                                                        'cena : ok 10 zł

Zakupione ze względu na to iż miał zastosowanie również do demakijażu oczu. Przebadany pod okiem okulistów, dla osób noszących szkła kontaktowe i wrażliwych oczu .  Nic bardziej mylnego! Lubię tą firmę,ale dla mnie bubel,strasznie szczypały mnie po nim oczu. Totalne rozczarowanie. Nie polecam do zmywania oczu, do twarzy owszem, twarz nie jest ściągnięta. Zmywa makijaż,ale oczy omijajcie.


Tonik do twarzy bio aloes Ziaja
pojemność : 200ml
cena: ok .10 zł 

Fajny delikatny tonik, odświeża,nie wysusza,nie podraźnia.
Dodatkowo niska cena:)


Kojący żel krem Moc Minerałów Perfecta
pojemność : 200 ml
cena: ok 12 zł

Taki zwyklaczek,bez szału nie podrażniał , nie wysuszał,ale nie kupię ponownie.

Płatki kosmetyczne Be beauty 
sztuk :120 
cena : ok 3 zł

Idealne. Nie rozwarstwiają się.

Miracle Sleeping Cream Garnier 
pojemność : 50 ml
cena : ok 35 zł


Bardzo przyjemnie było stosować ten krem na noc, z olejem lawendowym wyciszał twarz.Wygładzał ładnie twarz, rano była miękka,miła w dotyku i bardziej wypoczęta. 
Polecam na pierwsze zmarszczki .

Mydło w płynie Linda Gruszka & śliwka
pojemność : 500 ml
cena: ok 6 zł

Pozytywnie zaskoczona tym  połączeniem, fajne mydełko, można nawet stosowac pod prysznic zapachowo nadaje się .Na pewno kupię jeszcze :)


Żel pod prysznic Palmolive so Relaxed 
pojemność : 500 ml'
cena: w promocji nawet 10zł

Ojj uwielbiam ten żel , już nie jednokrotnie u mnie gości. Idealny na wyciszenie po ciężkim dniu  i ten zapach...mm :) 

Pasta do zębów Colgate Max White Shine
pojemność : 125 ml
cena : ok 6 zł

Standardowo u mnie się pojawia,tylko zmieniam rodzaje :)

Oliwkowy dezodorant w kulce Ziaja liście zielonej oliwki 
bez soli glinu
pojemność : 50 ml
cena : ok 6 zł

Stosowałam w dni wolne od pracy, raczej szału nie zrobi przy dużej potliwości, wysiłku fizycznym ,upale czy stresie nie sprawdzi się .. Bardzo słaby, . Zachęcił fakt ,że  był bez soli glinu. 


To by było na tyle. Niedługo postaram się zrobić opóźnione aździernikowe denko i listopadowe :) 
Trzymajcie kciuki zebym tylko znalazła czas :)
Kojarzycie coś z mojego denka ? :)
Pozdrawiam :*

Komentarze

  1. ładne denko :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle. Mogłaś połączyc 3 miesiace w jeden post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle. Mogłaś połączyc 3 miesiace w jeden post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki też bardzo lubię a to mydełko jeszcze u mnie stoi i czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam ten krem z garniera i mi tez dobrze sie spisywał ,za to zdziwiła mnie ziaja -zaliczyła skuchę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam te czasy, kiedy toniki z Ziaji były po 5 zł ;) Jakoś ostatnio się zraziłam do tej firmy. Za to Palmolive bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupilam ten sam tonik z Ziaji i muszę przyznać, że jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za odwiedziny :* i komentarze, dzięki,którym chce mi się prowadzić tego bloga,co daje mi ogromną satysfakcję :)
Odwiedzam każdych komentujących :)
Buziaki :*